دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

از تو گفتن......














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

از تو گفتن کار یک دلداده است

قلب تو قلبی سفید و ساده است

هر چه می دانم تو یادم داده ای

پند هایت پاک و فوق العاده است

از معلم شعر گفتن ساده نیست

چون معلم آدمی آزاده است

 

دست پاکش معنی مردانگیست

سر به مهر و بر سر سجاده است

گفته بودم پیش از این یکبار من

قلب تو قلبی سفید و ساده است



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

Bn
ساعت0:30---29 مرداد 1393
ای خدای عشق ، ای ام الکتاب
ای معلم ، ای سراسر آفتاب

تو به ما آموختن آموختی
همچو شمع در بین ما میسوختی

پاسخ:سلام خانوم معلمم خوبین.چع عجب؟؟؟؟؟؟؟ممنونم ک اومدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:,| 16:53 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]